Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Algemeen tuning topic' (ID 21660).
De reply is geschreven door Marcooow (UserID 18801) op 22-2-2011 17:45.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-mbx
In de snelle cilinders gaan de boostpoort een aantal graden later open dan de secundaire spoelers.
hierdoor wordt de cilinder als het ware schoon gespoeld.
Overgens zou ik de timing bepalen met een gradenschijf, ervaring leert dat je er met meten vaak (te ver) naast zit..


bedankt

ik zat al te wachten tot je keer ging reageren, omdat je online was

maar die waardes 190/128 kunnen prima? en om die spoelpoorten omhoog te krijgen zodat de boostpoort wat lager/later staan zal ik even opzoek moeten naar iemand met een haakse frees

er komt ook geen kant en klare pijp op, maar dat komt later

Dit bericht is gewijzigd door Marcooow op 22-2-2011 om 17:46 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved