Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Welke blowdown ?' (ID 63812).
De reply is geschreven door Sandero_3310 (UserID 16565) op 15-2-2011 22:32.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Omdat vooral compressie belangrijk is
Veel compressie komt overeen met weinig toeren en veel kracht middenin.
Minder compressie is al een compromis.


Ik heb die kop eens bekeken, deze is nogal redelijk "bol" ook is mijn deck height nogal redelijk hoog om veel compressie te maken dacht ik? Ik heb al zitten denken om eventueel 0,5-1mm af te vrezen van het bovenvlak van de cilinder omdat hij nu wat water verbruikt. Volgens mij komt het omdat de koppakking te diep in de groef van de cilinder zit (heb al gezien dat andere gasten dit ook al voor hebben gegehad met hun airsal). moest je een pasje afnemen van de cilinder zou die koppakking meer uitsteken en zou hij harder aangedrukt worden tegen de kop. Ook zou de compressie dan wat stijgen.

Of is dit een slecht plan??


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved