Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Honda cilinders (info)' (ID 52687).
De reply is geschreven door Marcooow (UserID 18801) op 30-1-2011 19:27.

nog meer informatie over de cilinders,

70cc fast arrow 11 poorter(64,39cc)

Echte uitlaatpoort breedte, 27,42mm (61,61%)

Timingen
Uitlaatpoort= 176,80
Spoelpoort= 113,07
Boostpoort= 105,04

Blowdown= 31,86


50cc Fast arrow (imitatie hm167) (46,46cc)

Echte uitlaatpoort breedte, 23,35mm (59,87%)

Timingen
Uitlaatpoort= 171,18
Spoelpoort= 116,90
Boostpoort= 109,13

Blowdown= 27,14


50cc HM167 (50,09cc)

Echte uitlaatpoort breedte 26,46mm (67,42%)

Timingen
Uitlaatpoort= 171,18
Spoelpoort= -
Boostpoort= 105,04

Blowdown -


50cc eurocilindro (49,46cc)

Echte uitlaatpoort breedte 25,68mm (65,68%)

Timingen
Uitlaatpoort= 179,58
Spoelpoort= 116,90
Boostpoort= 81,83

Blowdown= 31,34


50cc eurocilindro (oudere type, 5 koelribben) (49,46cc)

Echte uitlaatpoort breedte 24,14mm (61,91%)

Timingen
Uitlaatpoort= 179,58
Spoelpoort= -
Boostpoort= 109,13

Blowdown= -

spoelpoorten van de fast arrow en de eurocilindro kan ik niet precies zeggen omdat de poorten niet allemaal dezelfde hoogte hebben

En ik heb bij elke cilinder gerekent met een deckheigt van 0, maar dat zou opzich niet zo heel veel moeten uitmaken

Dit bericht is gewijzigd door Marcooow op 30-1-2011 om 19:59 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Marcooow op 30-1-2011 om 19:59 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved