Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Suzuki TSX 47mm opboren naar 50mm (bigbore 86cc)' (ID 63668).
De reply is geschreven door Raze (UserID 13574) op 30-1-2011 11:25.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


Ow dus met een hpi loopt hij ook niet meer stationair?
De brommer loopt er niks anders om, daarom is het niet rendabel.
Het scheelt iets in gasreactie maar dan heb je het ook gehad.

[...]

Zeker maakt dit uit.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 30-1-2011 om 11:19 uur.



Yeah, port timing en vooral je uitlaatpoort hoogte en breedte zijn veel koppel/vermogenswinst te halen als je weet hoe timing's werken (of gewoon wegbrengen naar 3BR/XHS etc)

Ik heb hier nog wel ergens een schema liggen met alle timing's van die opgeboorde 86cc, even zoeken...Gevonden!



Heeft iemand nog een timing liggen van een orgi Rg80 Gamma cilinder?
Zo niet kan ik er wel een maken dan is dit goed te vergelijken met de portmap van deze 86cc.

Maar, waar zijn nog goeie winstvlakken te halen uit deze cilinder.
Die extra 17cc als ik hem laat boren naar 86cc is zeker te merken, ook timings laten aanpassen/squish door XHS is ook wel een goeie?




Dit bericht is gewijzigd door Raze op 30-1-2011 om 11:27 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved