Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Suzuki TSX 70cc wil niet op toeren komen.' (ID 63560).
De reply is geschreven door Drekzz (UserID 6928) op 22-1-2011 1:02.

Het gaat me er niet zozeer om of mensen het verschil kunnen "zien", en ik ben er van overtuigd dat de cilinder beter tot zijn recht komt met een 14mm. Punt blijft dat het mij niet zozeer om het vermogen gaat, en zeker niet om de topsnelheid, want die hou ik met deze setup het liefst zo laag mogelijk zonder onnodige begrenzers ofzo te plaatsen. Zolang een 12mm gewoon goed rijdt, en het niet garant staat voor meer onderhoud of vastlopers blijf ik het liever gewoon met die 12mm doen.

Wat betreft het luchtfilter, wat zijn hier de directe voordelen van? Is dit ook prestatiegericht, of is het gewoon voor een betere verbranding of fijnere afstelling? Zoals gezegd, elke kilometer per uur die ik minder haal is alleen maar beter.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved