Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp '2-takt blok met cartersmering' (ID 63430).
De reply is geschreven door jr customs (UserID 19816) op 4-1-2011 21:22.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
[...]


ik noem de afgelopen maand iedereen prutser. volgende maand noem ik iedereen neger, en de maand daarna noem ik iedereen kont.
heeft verder niets te maken met wat je doet, want ik weet dat je wel een lpg installatie hebt aangelegd

anyway... het hele topic gaat over die tweetakten, en jij scheert alle 2takten over één kam... dat werkt niet.. en dan heb je het topic dus niet gelezen.

weet niet of die ditech apparaten direct injecteren, maar dat zou wel slim zijn.

toch is directe benzine injectie best wel iets van de laatste jaren...normaal wordt alles nog steeds in de inlaat geinjecteerd.

maar ditech is vlgs mij een italiaanse ontwikkeling, en de hele commonrailshit komt oorspronkelijk ook van fiat als ik me niet vergis...net als die geniale multiair die ze nu weer hebben.



Dankje, ik voel me alweer meer gewaardeerd (ook al kan dat je wss geen fuck schelen)

Ik heb het hele topic met aandacht gelezen, zoals dat ik bijna alles lees dat hier voorbij komt.

Ik weet ook niet of dat directe injectie is maar ik weet wel dat ze verdomde zuinig zijn.

Maargoed, Degene die zich dus geroepen voelt om dit werkelijk te gaan bouwen:
de beste manier is het uit verkleinen van een 2t scheepsdiesel (waar het al een tijd over ging)
met directe injectie, kan op benzine of diesel.(met de juiste aanpassingen)

P.S. lpg instalatie is ook nog niet helemaal gelukt... ik had een hogedrukverdamper dus mn motor verzuipt in het gas :S maarja zo leer je het he, en wie niet waagt wie niet wint.


Dit bericht is gewijzigd door jr customs op 4-1-2011 om 21:24 uur.

Dat bedoelde ik ook , ik was er niet van op de hoogte dat een scheepsdiesel een kruishoofd had. maar ik doelde op dat ontwerp.

Dit bericht is gewijzigd door jr customs op 4-1-2011 om 21:36 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved