Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp '"Kleine vragen Topic Deel 45"' (ID 62513).
De reply is geschreven door AlexSenda (UserID 21200) op 4-1-2011 15:01.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: offroad
ja ik wil hem op mijn knipperlicht schakelaar bouwen dus dat maakt niet zo veel uit want ik heb toch geen knipperlicht en dan valt het helemaal niet op.
maar ik heb wel wat verstand van elektronica maar jij rijd toch ook mk thrower.
dus wat heb jij er voor een relais op zitten?
dan zal dat bij mij ook wel ong kloppen
of loopt jouwne er geen 50 mee?
Nee, 60-65, 5x opgestuurd gehad:
35
40
45
55
Laatste keer was het goed, maar je zit dan met de powerband, omdat dit wat hoger ligt dan standaard uitlaat, moet je meer toeren maken, wil hij opgang komen.
Duurt wel eventjes voor hij bij de 60-65 zit.
Ja heb een thrower erop zitten, zal zometeen een filmpje van mij gaan zoeken, dat ik begrenzer aan heb, Maar dat komt zometeen.
Ik heb er geen relais op zitten, maar dat ZOU je kunnen doen, want als je gepakt wordt, zul je eerst dat pinnetje eruit moeten trekken, wil je dat ding begrensd hebben. Is niet altijd handig.
Daarom dus een relais.
Dan is hij constant begrensd, en dus op een knopje drukken, al maakt je dat druk knopje onzichtbaar, diep in de kabelboom verborgen, je zult dan altijd dat ding moeten indrukken. Heeft zn voordelen en nadelen.
EDIT:
Geen filmpje :(
Ooh, en een pinasco begrenzer is ook goed hoor
Dit is met afstandsbediening, je drukt dan op een knopje, en de volgende keer dat je je contact aanzet, is hij begrensd.
Hier is dus het nadeel, het aan en uitzetten.
En het nadeel hier heb je dat dat ding enorm groot is.
Bij een GPR past hij mooi onder de tank, dus als ze dat ding willen hebben, moet de tank eraf.
Bij een Senda past het op het filterbakje.
Maar nadeel hiervan is weer, als jij je papieren, kentekenbewijs, onder je zadel hebt, en jij je zadel eraf moet halen, dat dat ding open en bloot ligt.
Dit bericht is gewijzigd door AlexSenda op 4-1-2011 om 15:06 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved