Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Verschil orginele krukas of aftermarket' (ID 63381).
De reply is geschreven door weschung (UserID 22154) op 26-12-2010 23:47.
Na waar ik me eigen het meest aan erger is dat de fabrikant helemaal
geen specificatie's opgeeft met dat soort spul zoals type matriaal en wat voor lager er uberhaubt in zit of de tolerantie's waarmee ze werken of treksterkte.
ja geschikt voor de snellere setups uitgelijnd tot 18,000 rpm
en die rommel
BV als ik een cilinder koop krijg ik er geen timming diagram bij
of poort map.
dus eigenlijk weet je niet eens wat je koopt,,,, :P
wat dat betreft denk ik eigk zelfde als Gradus.
Orgineel wordt vaak afgezeken omdat er 15000 km ontgrenst gereden is en dan komt er een Roze top fso iets op en dan zijn het slechte lagers omdat ze het begeven op een of andere manier
, dus mijn mening betreffende dat orginele krukas slapper is dan een aftermarket is dat't onzin is.
Dit bericht is gewijzigd door weschung op 27-12-2010 om 0:13 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved