Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp 'scootparts is een slechte webshop' (ID 63048).
De reply is geschreven door -simon- (UserID 10911) op 8-11-2010 20:33.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: timoty-dt
geef hem gelijk dat hij dat hier op het forum plant, dat bedrijf moet dat maar oplossen. Ik zou zelf ook nooit zo snel een bericht hier neer zetten over een webshop maag goed.... De webshop in dit geval weet maar al te goed dat er mensen zijn die het op deze manier aan de mens brengen. Zij weten maar donders goed wat de consequenties kunnen zijn, echter willen ze hier niks aan doen.
We zijn er met zijn allen al achter dat ze ten eerste de telefoon al niet opnemen, deze staat dus alleen maar op de website omdat het 'moet'.
Op normale e-mails met vragen over bestellingen reageren ze slecht tot matig aan de hand van automatische e-mails. E-mails met daarin vragen over deze kwestie worden beantwoord met het simpele mensen zijn mensen en die maken foutjes verhaaltje.
Ik denk dat je wel kan concluderen dat het gewoon een bedrijf van het lamstraal niveau is, waar gaat het over als je al niet eens meer kan bellen. Toch belachelijk dat wanneer je ene email stuurt je wel reactie kan verwachten, maar zodra je belt(wat eigenlijk direct hoort te zijn) krijg je geen gehoor.
Moet maar eens snel een bedrijf komen wat van die webshops als dit gewoon helemaal kapot laat gaan
amen
Dit bericht is gewijzigd door timoty-dt op 8-11-2010 om 20:22 uur.
edit:
Oja nog iets. De meeste webshops hebben geen showroom, dit houdt dus in dat je als webshop contact hebt via mail/telefoon. Die webshop hoort gewoon fatsoenlijk contact met de klant te hebben
Dit bericht is gewijzigd door timoty-dt op 8-11-2010 om 20:24 uur.
heb je er zelf al ooit wat besteld? aan je verhaal te lezen niet.
ik heb er verschillende keren wat besteld en dat is altijd goed gegaan. maar daar maakt niemand een topic over en hoor je verder ook niks van. en de ts geeft zelf al aan dat ze er nog mee bezig zijn. als je nou na een paar weken nog niks gehoord en gezien hebt kan ik het begrijpen dat je een topic opent om meningen van andere te horen. maar niet als het een week duurt en je al een paar keer reactie hebt gehad de webshop de grond in boren.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved