Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp 'scootparts is een slechte webshop' (ID 63048).
De reply is geschreven door bro123 (UserID 21457) op 8-11-2010 19:38.

ik heb ze een mailtje gestuurd en ze schreven dit terug.
binnen 2 uur ik zelf vind dit toch wel redelijk goede service.

Hallo,

Helaas komt de informatie op een forum alleen van een klant die negatief / boos is.
Gelukkig zijn wij hier van Scootparts ook mensen, mensen maken fouten, en kan er wel eens wat fout ingepakt worden.
Als het druk is met pakjes schiet het het opnemen van de telefoon er soms bij in, de orders gaan dan even voor op de telefonische vragen van klanten.
Een mailtje word altijd door ons beantwoord en wij streven er naar om dit binnen 24 uur te doen.

De orderstatus kan een klant altijd volgen via de website, ook als er vertraging is.
Tegenwoordig is er zoveel "China handel" waardoor soms een product tijdelijk even op is en ook onze leveranciers wachten op een zee container vol goederen.

Groeten,

Het Scootparts team




Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved