Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp 'scootparts is een slechte webshop' (ID 63048).
De reply is geschreven door Trax (UserID 7828) op 8-11-2010 16:13.


Quote:

hun "medewerkers die elke dag van 9 tot 5 bereikbaar zijn voor al je vragen" heb ik nog nooit gesproken. je krijgt telkens het zelfde bandje "scootparts is momenteel niet telefonisch bereikbaar... etc.. etc.. neem alstublieft contact op via de mail"



Bereikbaar van:

Maandag t/m Vrijdag van: 09.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 17.00 uur.

Zaterdag en Zondag zijn wij niet telefonisch bereikbaar.

Vragen over:

* vooraad van een artikel
* track & trace info
* orderstatus.


bij voorkeur via e-mail. Hartelijk dank voor uw begrip.

Quote:

maandag om 10 voor 1 's middags besteld,
ze beweren een 24 uur bezorgservice te hebben en als er vertraging is dit zeker moet liggen aan tnt post aangezien zij iedere dag de boel op de post zouden doen.



Het verzenden gaat via TNT Post. Onderdelen worden meestal binnen 24 uur verzonden. In ieder geval binnen 5 werkdagen. TNT Post verzorgt voor ons de levering. Zij beloven ons dat binnen 24 uur te doen maar daar geven zij geen garantie op! Hou er dus rekening mee dat het ook 2 dagen kan duren!

Quote:

Maandag 13:30
We zijn een week verder,
ik kreeg natuurlijk weer een geautomatiseerd mailtje terug kreeg met een link daar in van de voorwaarden van hun website. na een tijdje lezen bleek dat ik het pakket moet terug sturen met een formulier erbij waarin ik nogmaals expliciet aangeef wat er fout is gegaan en wat ik nu niet heb gekregen. Natuurlijk zou ik de verzendkosten terug krijg mits ik daar 'recht' op zou hebben.



Portokosten (verzendkosten) worden alleen vergoed als blijkt dat Scootparts een verkeerd artikel heeft verzonden. Moet een artikel op uw verzoek geruild worden dan betaald u zelf de verzendkosten


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
[...]



Woord tegen woord zal best, maar als jij beweert het niet gekregen te hebben (ook al heb je dat wel) kan je als winkel zijnde maar beter gewon een nieuwe fles opsturen want slechte reclame gaat harder als goeie.



Klopt, maar misschien staat de olie wel gewoon in back order ?


Dit bericht is gewijzigd door Trax op 8-11-2010 om 16:14 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved