Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Uiterlijk Forum in het onderwerp 'Project Nsr Sprinter.' (ID 45559).
De reply is geschreven door kenny77 (UserID 11550) op 7-11-2010 18:39.
Sow vandaag wezen hobbelen.
Gister avond de brommer pas kunnen uit proberen, werd al donker en na wat sproeiers kloten liep hij wel lekker.
's morgens hadden we 25 min baanverkenning.
nsr liep zeker lekker, stond onderin nog wat rijk, maar als hem op toeren hielt, liep hij prima.
Zat ook een lekker vermogen in.
Was wel heel erg glad op de baan, toch nog redelijk wat mensen onderuit zien gaan.
ik ging ook een paar keer bijna , af en toe slipte het voorwiel weg in een bocht en het achterwiel bij het remmen heel erg.
Maar lekker rustig aan gedaan en heb ik zo de training uit gereden.
Ik had veel zin in de wedstrijd, weer was al een stuk beter, baan was droog gereden, had er echt zin in!
Maar met het starten had ik al een raar gevoel, ik merkte dat de brommer niet zo op het gas reageerde in de vrij als voorheen.
toch nog de baan opgegaan.
eerste rondje warm rijden reed hij al niet lekker meer en toen we moesten starten heb ik nog een rondje kunnen rijden met een stervende motor.
de pits maar in gereden en toen viel hij helemaal weg, geen compressie meer.
Baalde wel flink in het begin, maar ach ik heb altijd nog meer gereden dan bij het sprinten.
Ik vond wel echt leuk, als het weer georganiseerd wordt doe ik zeker weer mee!
Heb me weer goed vermaakt, ondanks weer een kapotte brommer.
filmpje:
http://www.youtube.c...lsinore?feature=mhum
En cilinder en zuiger nu:
Is dus precies het zelfde gebeurd als de oude zuiger.
Als ze vanuit de fabriek de uitlaatpoort smaller hadden gehouden of als ik een beter zuiger erin had gedaan had hij gewoon de hele race uit gehobbelt.
Afstelling was zo te zien ook wel prima.
Maarja helaas pindakaas
@ Olaf ik wilde je niet lastig vallen met mijn rommel.
Had je je ook nog moeten haasten.
En met die gedachten had ik ook het boeltje gemonteerd, cilinder hoefde achteraf ook geen hogere timingen.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved