Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp 'Brommer klaar maken voor de brommercross' (ID 62919).
De reply is geschreven door Aprilia RX 50 2003 (UserID 20658) op 20-10-2010 20:03.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcooow
[...]
zoiezo een andere uitlaat (dat zeker wel eerst, want dat doet het meeste)
yasuni cross, turbokit bovenlangs, 65cc uitlaatjes doen het ook goed (van een ktm sx65, suzuki rm65, kawasaki kx65) en het beste is een opmaat uitlaat maar dat kost ยค200
ander achtertandwiel zou ik ook voor zorgen en het liefst wat Aprilia RX 50 2003 al zei 11-71 rijden er veel mee en dat is ook een goede trekvertanding.
onsteking hoeft niet perse een hpi voor te komen. mijn broer heeft altijd met een sachs zx (hm cre) brommercross gereden en die reed met:
50 doppler, 16dellorto, standaart onsteking en turbokit uitlaat
vertanding is ook iets van 11-71) en hij de meeste met opmaat uitlaat of met een hpi onsteking bijhouden dus turbokit is zeker wel een goede uitlaat en een hpi is geen eens nodig om fatsoenlijk mee te komen want een originele am6 onsteking is goed genoeg
Dit bericht is gewijzigd door marcooow op 20-10-2010 om 19:56 uur.
nu even een vraag van mij, is het erg veel werk om een uitlaat van een sx65 op een am6 blok te bouwen (ori uitlaat is al rechts langs)
en is het het waard kwa prestaties
edit: ik heb een dr70 cilinder, aan de buitenkant hetzelfde als de ori, en een 14 mm carb
Dit bericht is gewijzigd door Aprilia RX 50 2003 op 20-10-2010 om 20:05 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved