Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp 'vraagjes over beste setup voor een TZR ' (ID 62848).
De reply is geschreven door bjornoz (UserID 21876) op 12-10-2010 10:35.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kpotmake
haha geweldig topic

je wilt nou een tzr gaan opbouwen die lange stukken 120 moet kunnen, je acht dit veilig omdat je zelf altijd snelle brommers gewend bent (waaronder een PBR, de sloomste brommer die de wereld ooit gezien heeft), en je de remmen gaat 'upgraden'

en je wilt de setup betrouwbaar hebben, je wil er niet meer als 1000 euro in steken, en dan durf je de setup er ook niet zelf op te schroeven? dus komt daar nog eens een paar miljard euro aan arbeidskosten bovenop.

en dit durf je dan weer niet erop te zetten omdat je altijd aan 4 takten gesleuteld hebt en 2 takt nieuw voor je is.. (je kunt dus wel een 4 takt cilinder monteren en nokkenassen op tijd zetten, kleppen stellen etc) maar tegelijkertijd breng je je brommer al naar een garage om een bougietje te verwisselen


en tot overmaat van ramp ben je 19 jaar, en zou je dus een motor rbw kunnen halen...

goed bezig!


motorrijbewijs willek idd mag niet van ouders of ik vlieg buiten, auto magek nie of ik vlieg buiten .... wat kan ik er aan doen. en bij 4 takts hebek alleen motorblokken gestoken en aan de buitenkant gewerkt nooit iets in het motorblok gedaan


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved