Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Pro Forum in het onderwerp 'getunede cilinders' (ID 9715).
De reply is geschreven door Neonlampje (UserID 44) op 2-6-2003 0:09.

Marcel en ik zaten een beetje te discussieren over jou plaatjes hierboven...

paar puntjes:
- jij laat de uitlaatpoort pas echt groot worden nadat de spoelers openen toch? (marcel dacht eerste dat het mean area was, echter lijkt mij het practischer om de poort juist groter te maken nadat spoelers dicht zijn, zodat er minder mengsel uit poort ontsnapt en een eventuele te laat terug komende puls uit uitlaat (door te hoge temp b.v ) minder de gasstroming beinvloed van de spoelers)
- en hoe wil jij die uitlaatpoort gaan cre?ren op die manier.. op foto te zien heeft een zeta al een redelijk grote ovale uitlaatpoort, hoe wil je dat er ooit in krijgen?


Ik begin een dezer dag aan het maximaal tunen van een imitje voor robert lukkes, zal portmap's wel posten wanneer ik klaar ben.

edit: ohja ik wilde nog ff toevoegen.. jij maakt een soort holling in de overloop van halverwege poort naar onder.. in mijn visie is dit niet echt voordelig.. wanneer je een tabelletje maakt met opp tov je timing [knip] hier stond net heel verhaaltje wat ik dus net in die grafiek zag daaronder.. dom [/knip]
Je moet hier een vloeiende grafiek imho uitkrijgen, omdat je een sterke holling aan het begin hebt krijg je dus ook zo'n dipje in die grafiek zelf.. is het niet beter dit vloeiend te laten verlopen?

Dit bericht is ge-edit door Neonlampje op 2-6-2003 0:14


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved