Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp '"Kleine vragen Topic Deel 44"' (ID 61849).
De reply is geschreven door XDr4g0nX (UserID 20108) op 28-6-2010 18:16.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: De Schout
[...]
@ kenny, dat kapje komt over het aansluitpinnetje van de neutraal schakelaar en steunt het ding af tegen de vliegwielkap zodat hij er echt niet uit kan.
Keerring bij toerenteller verwijderen is wel een klusje. Deksel eraf halen, gat van de toerentallerkabel goed schoonmaken, eventueel extra laklagen ook weghalen met afbeit oid.
daarna met een dun doorslagje het wormpje langs binnen er uit tikken, dan komt alles er uit. wel voorzichtig dat je niet het alu raakt want dan wil hij niet lekker meer draaien.
en het belangrijkste nut van die busjes is assen uitlijnen. kickstart dus (hoewel deze niet zo heel critisch is) en het waterpomp asje, wat wel altijd meeloopt en dus wel redelijk belangrijk is.
Dat wormpje, moet je dat dan helemaal onderop er uit tikken waar hij in de koppelingsdeksel zit of ergens anders?
Dan ga ik dat afdekkapje ff bestellen, dan werkt mijn neutraalschakelaar wss wat beter 
En die busjes zijn dus niet super belangrijk maar wel aan te raden, weet je toevallig ook welke busjes je moet hebben en hoeveel je er van moet hebben? (?ik dacht 1 lange en 1 korte?)
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved