Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp '18,8PK uit mlossi (niet van mij)' (ID 9386).
De reply is geschreven door Rudy (UserID 655) op 31-5-2003 17:00.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thahondaman
mooi slecht hoor voor een malossi cilindertje ik ben goede vriend van shalom en wij weten maar al te goed dat da veel te weinig is joh 18,8 pk is niks bahhh
koop een kreidler als je altijd de snelste wil zijn van veen kitje erop en dan heb je met roterende inlaat al makkie 16/18 pk en dan blaas je ziekelijke 16/19k toeren duss ik zou serieus maar wat aan cil doen wanr er moet minstens 25 uit kunnen komen als de nieuwste 125 crossers al 35/40 pk eruit kunnen knallen moet jou dat ook wel lukken met een goede stage tunings beurt
maar een ding heb je wel een punt als hij er maar 18,8 uitkotst dat hij niet hard slijt anders moet je weer zoveel zuigers gaan halen
en p.s ik rij 66/67 met orginele mb alles !!!! orgineel zelf knipperlichten erop
duss zou zerieus maar wat gaan doen aan da 110 blaat ding
mazzaal tha honda man
crosser is wat anders als luchtgekoelde mb...
verder draaide de kreidlers van toen iets van 15-16k en echt niet meer (ontstekingen konden zowizo al niet meer aan..).
Maargoed dom blaten kan iedereen... laat zelf eens wat zien.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MBX OWNER
[...]
Rudi, bij die RS-125's enzo is meestal wel de zuigersnelheid een probleem hoor! Die dingen hebben een slag van 54,5 mm en bij die toerentallen ligt de zuigersnelheid erg hoog!
Bij 13.000 rpm is die 23,6 m/s!!! Dat is echt EXTREEM voor een 2-takt...
Erik: ik bedoelde er mee dat die mb daar inverhouding minder problemen mee heeft (aangezien hij een kortere slag heeft).
Wel eens gelezen dat honda met die nsr500 2 cilinder grote problemen hadden met de zuigersnelheid (2x 250cc). Hun zaten op 24m/s .
Dit bericht is ge-edit door rudy op 31-5-2003 17:08
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved