Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp 'yamaha dt uitlaat' (ID 61596).
De reply is geschreven door Saknet (UserID 129) op 16-5-2010 1:06.
ja moet de machinist (kabouter) nooit vervangen, daar krijg je praat van en weigerende kabouters..
btr ga je seem de koe bij zn horens vatten.
zie je vonkjes tussen de contactpunten?
bougie electrode afstand eens verkleinen?
loopt ie wel op lage toeren, (of maakt ie iig af en toe n slag) dan is compressie niet probleem.
hapert regelmatig (mengsel afstelling) of onregelmatig (vonk probleem wat overigens ook door zeer foutieve mengsel afstelling kan komen)?
veel blauwe rook?
heb je de mogelijkheid tot het plaatsen van een filmpje incl geluid van de gasreactie?
gewoon de basis dingen dus
zon machien heef geen membraan toch? rij dan eens n stukkie met de kraan dicht...
Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 16-5-2010 om 1:08 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved