Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Uiterlijk Forum in het onderwerp 'Project Nsr Sprinter.' (ID 45559).
De reply is geschreven door Niek de Wildt (UserID 13667) op 14-5-2010 17:14.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
edit: foto's vergeten.
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
iemand een idee waarom?
Tapeindes niet met een moment sleutel aangedraaid, maar stonden zeker wel losser als vorig jaar.
squishband liep gelijk met de zuiger op en squish was 0.69.
Zondag zeker een 1 uur of iets meer met het ding gereden, gewoon ieders keer vol door trekken , maar wel maar op een 75m.
Sproeier stond naar mijn idee nog iets te rijk.
Stotterde bij het testrijden wat in de hogere toeren.
Met het test rijden heeft hij geen krip gegeven, en heeft de hele tijd mooi gelopen en gestart.
Met het warm laten draaien eerste run was hij iets van 80 graden aan de start (bij de eindstreep ook) , toen maar iets van 75m gereden.
2 de run was hij 69 graden aan de start, run met horten en stoten uit gereden en toen ik op de temperatuur meter keek was deze gestegen naar 87 graden.
Het ding was uiteraard niet in gereden.
Misschien dat de zuiger speling toch wat te krap is geweest?
Hij heeft de hele cilinderwand wel mee gepakt
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 14-5-2010 om 16:44 uur.
Wees blij dat hij de hele wand heeft meegepakt, als hij op 1 punt pakt is het meteen zo diep
Squish is perfect dus dat zal het niet zijn geweest, verder geen schade ook aan de kop en zuigertop?
Overigens mag hij wel wat kouder lopen hoor 65graden is een mooie temperatuur voor goed vermogen en loopeigenschappen.
Maar dat zal hier het probleem niet echt zijn geweest, het maakte het hoogstens wat makkelijker om warm te lopen.
Verder cilinder geinspecteerd of er geen scheurtjes zitten tussen de poorten oid?
Dus dan rest mij de vraag: wat was de zuigerspeling?
Verder cilinder verder nog conisch en/of ovaal?
uitlaatspijl mag waarschijnlijk ook wel wat terug worden gelegt, maar dat is verder hier niet de oorzaak geweest hoor.
En een klein beetje inrijden kan ook geen kwaad.
Toch wel een beetje een geluk bij een ongeluk dat het zoon mooi warmlopertje is geweest.
ff wat anders, hoe hield je "membraanhuis" (als je het zo mag noemen) het?
Wanneer komt een testbank run met je cilinder etc weer op orde?
Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 14-5-2010 om 17:31 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved