Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'HPI op dt50mx' (ID 61575).
De reply is geschreven door yamahadt1986 (UserID 14353) op 13-5-2010 9:42.

okey zeer bedankt niek.
ik zal even kijken wat ik kan doen

ik ben iniedergeval blij om te horen dat ik al aardig in de buurt zat met mijn ontsteking.
ik heb mijn ontsteking nu al op de 2,8 staan en dan zal ik hem nu eens op de 2,9 zetten.

dan zitten we er lekker tussenin dacht ik maar zo.

en over de squis:

mijn cilinderkop heeft opzich wel een 70cc ecaxte maat.
maar de graden (hoek) van de cilinderkop is nog niet helemaal perfect eigenlijks.
het beste is dat ik de hoek van de bolling van de zuiger in het eerste deel van mijn cillinderkop maak.

dus niek jij denk dus dat het komt door de squis die ik nog erg laag heb staan?

want nu kom ik met het volgende.

toen ik namelijk met mijn vorige setup altijd rond reed.
toen gebeurde dit gedoe ook allemaal en was ik er nog niet helemaal over uit.
maar toen had ik mijn squis wel op 1,0 en op 0,8 en 0,6 gehad met goed passende cilinderkop erbij maar hij bleef hetzelfde probleem houden dus ik weet niet of het nu wel weer zou helpen als ik dit allemaal verander


zou het membraan ook een probleem kunnen zijn niek??
de brommer maakt namelijk nu dik 14000 toeren.
zou het orginele membraan dat wel aankunnen of zou ik er carbonkleppen in moeten gooien??
en als dat zou moeten weet jij mischien ook de beste dikte kleppen voor het aantal toeren?

bedankt hea

gr peter


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved