Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'puch blok verrot?' (ID 61493).
De reply is geschreven door WestlandMB (UserID 18664) op 2-5-2010 23:33.
-Ik heb al en nieuwe bougie (NGK bh7s) (misschien van hittegraad 6 beter, maar dit kan het niet zijn naar mijn idee)
-Benzine aanvoer is goed, komt namelijk met liters eruit zetten
-Carburateur heeft nieuwe pakkingen
-Valse lucht lijkt mij onmogelijk ik heb een nieuwe pakking bij mijn spruitstuk, en de cilinderpakkingen zijn ook nieuw. (ik versta onder valse lucht, alles wat na je carburateur aan lucht mee gaat wat dus niet hoort).
-Ontsteking ga ik nakijken, moet dit echt met voelermaatjes zoals ik lees op puchmaxi.nl? of is er ook een andere manier. Want ik heb het idee wel dat me contactpuntjes goed zitten, die vonken als de nete, maar misschien moet ik hem alleen vervroegen?
-Die vlotter kijk ik eerst na, dat klinkt me logisch dat hij hem leegtrekt, (maar ik verbuig hem niet, omdat dit eerder al eens is fout gegaan waardoor me carberateur als maar benzine bleef kregen, van kwaad tot erger, dus ik koop een probeer eerst een vlotter die ik nog hebt liggen en als ik geen verschil merkt verbuig ik er een. (aan het ijzertje waar de vlotternaald vast zit)
@yamahadt1986, een puch heeft alleen een hoofdsproeier
Plan van aanmpak:
eerst vlotter checken
dan onsteking checken
en dan zien we wel weer
Wil iemand mij misschien wat extra info geven over mijn dikgedrukte stukkie in dit bericht?
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved