Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Nieuwe setup NSR' (ID 60901).
De reply is geschreven door kenny77 (UserID 11550) op 15-3-2010 13:23.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Saknet
enkel voor het geld dat je een berekening laat doen icm de kosten aan benodigde materialen en tijd koop je vaak gewoon n kant en klare snellere cilindert , afhankelijk van hoe waardevol je je eigen tijd acht alsmede wat voor kwaliteit gereedschap je van plan bent te gebruiken. dus het blijft sprint taal.. en dat is mijn mening


Dat betwijfel ik.



Overigens Ivo je hebt ook nog de gilardoni 74cc en 100cc.
De 100cc wordt niet meer gemaakt, misschien wel nog te krijgen.
74cc kan je zo nog nieuw kopen.
die zijn van alu en nikasil wandje
fluitpoorten erin
Schijnen ook goede cilinders met goede mogelijkheden te zijn.
Ze hebben geloof ik wel een dik cilinderhemd , dus moet je als je het mbx blok hebt het randje uit het blok halen.


Er is ook nog de Autisa ook tegen de 100cc aan.
alu met nikasil wand, nog nieuw te krijgen.
vlinderpoort, maar er schijnt niet zo heel veel potentie in te zitten.


NS1/CRM cilinder 74cc standaard honda , ook wel een snelle en betrouwbare cilinder.
Ook weer met een dik hemd.



Edit: vraag 2B

oude malossi heeft extra spoelpoorten onder de normale spoelpoorten zitten.
Nummers zijn ook verschillende, maar weet ik niet meer uit het hoofd.
uitlaatpoort van de oude malossi is ook groter.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 15-3-2010 om 13:26 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved