Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Ontstekingssterktre fluctueerd Aprilia SR50R Factory 2006' (ID 60231).
De reply is geschreven door skip (UserID 2340) op 21-1-2010 9:28.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Saknet
een vliegtuigmonteur die nog geen inbusje los kan krijgen.. ik stap nooit weer een vliegtuig in..

had je nou niet op onschuldige zielen lopen bashen omdat jij er niks van weet te bakken dan had ik je uitgebreider geholpen.

iig als je nou het bijbehorende werkplaatsboekje had kon je wellicht een poging doen die ontsteking door te meten.

is het overigens een ditech? die kunnen om tig redenen sputteren waar elders op internet vele kbs aan websites over volgeschreven danwel volgeplaatst met pdfjes staan. Als je zelf gaat sleutelen toon dan ook initiatief en denk als een brommerboer. (...werkplaatsboek)



Beste Bert,
Het boutje is een kruiskop en dus geen inbus en zit van voor tot achter vastgerot. En buiten dat gaat het er bij een vliegtuig volgens mij om dat een boutje goed vast zit, niet hoe makkelijk die los gaat, je kunt dus rustig instappen maar controleer wel ff je stoel Kom liever met n oplossing, maar gezien je reactie kon je die ook zo gauw niet verzinnen.

Het werkplaatshandboek heb ik op me computer staan maar hier vind je hem ook:
http://www.serviceap...SR50%20NL%202004.pdf
Bedradingsschema staat op pag. 70.
Het is zoals je daar zult zien ook geen Ditec maar n gewone watergekoelde carb versie.

Dus Bertje, als jij nou eerst vragen stelt voordat je conclusies trekt kom je een stuk professioneler en welwillend over.

Voor iedereen die wel serieus over een oplossing van het probleem mee wil denken, ik sta open voor vragen en antwoorden en nuttige tips.



Dit bericht is gewijzigd door skip op 21-1-2010 om 12:34 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved