Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Nachttopic Deel 41 0:00 - 7:00' (ID 59258).
De reply is geschreven door Niek de Wildt (UserID 13667) op 19-12-2009 0:33.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 2SLOW4ME
ik dacht altijd dat die 1.4tsi tjes rampen auto's waren. hoelang gaan die beestjes ongeveer mee? (omdat ze zo'n klein motortje hebben..)
Heb ook wel eens in de lease zafira van mn ma gezeten (nu geen werk meer dus ook geen zafira..) maar dat wou ook wel lekker vlot (2.2 benzine).
at the moment een mondeo met 3 ton op de teller gechipt naar 160 pk. maar dat zit er nu bij lange na niet meer in
haha idd,
de 2.2liter benzine waar je het over had was de snelste productie MPV.
wij hebben de 1.8 met 140pk op gas, maar ze hebben bij opel geen kaas gegeten van gasinstallaties, dus de uitlaatkleppen zijn al een paar keer vervangen toen ze verbrand waren en een tijd terug ook de hele kop.
Je merkt het idd wel zwaar als hij wat kilometertjes heeft gedraaid.
Ze luisteren bij die garage ook niet naar wat je zegt, maarja boeie, leaseauto
Hoelang het mee gaat geen idee, maar gewoon het bekende volkswagen 30k onderhoudsinterval, en duitse kwaliteit, dus zit volgens mij wel snor.
Die Golf heeft pas 40k gelopen, dus die is pas net ingelopen joh
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
[...]
TSI'tjes gaan lang genoeg mee(toch langer dan je er wil mee rijden), het probleem is eerder diesel downsizing vooral bij renault.
ik persoonlijk ga nooit nog een auto kopen met een motor van minder dan 2000cc en liefst meer
Wacht maar tot je een keer in zoon ding rijd, is zo relax, wanneer je ook trapt, je gaat meteen.
Tot nu toe nog geen nadelen kunnen bedenken, alleen maar voordelen: lichte motor, laag verbruik/verbruik en dus kosten, hoog vermogen en koppel bij elk toerental.
Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 19-12-2009 om 0:35 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved