Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'GG4 N of athena 50 mtx-sh' (ID 59806).
De reply is geschreven door kenny77 (UserID 11550) op 4-12-2009 18:44.

nee sorry daar heb ik geen ervaring mee of iets over gelezen daarmee kan ik je niet verder helpen.

Wel dit gevonden misschien heb je daar iets aan?

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: buldogo2
honda mtx-sh is niet makelijk met kleine aanpasingen op te voeren. Je moet bijna altijd wel andere onderdeelen kopen wil je hem sneller maken, wel kan je als je de orgineele uitlaat nog had deze open slijpen en de pijp die er doorheen loopt er uit beunen, dan weer dichtlassen en je hebt een laagtoerige zeer stille ontgrenste uitlaat, ook kan je je grondplaat wa uitvijlen dat je je ontsteeking verder kan vervroegen, zoals al genoemt kan je de luchtslang aanpassen(ik zou wel die boovenste slang laten zitten alleen dan wel groter veilen).

Ook kan je natuurlijk je cilinder uit gaan veilen, dit schild aanzienlijk in vermogen maar er zit een grens aan omdat je spoelpoorten gruwelijk klein zijn.
Ook kan je er het beste een 16 of 18mm keihin carb op zetten, schilt ook weer wat vermogen.
En wat je ook kan doen is een wat dikkere voetpaking er tussen legen of gewoon 2 of 3 normaale voetpakingen en dan je uitlaat naar beneden veilen, dan moet je wel je cilinder kop ook uitveilen, als je dit doet liggen je spoelpoorten wat hooger en kan je net dat beetje meer uit je cilinder halen.

als voorbeelt effe mijn sh

-50cc orgineel @boring van 41 met pro-x zuiger
Zelf de uitlaat poort berekent en geveild ook de hemd aangepast en een boostpoort bij gemaakt en 3 voetpakkingen er op(kop is "nog" niet afgevlakt,
-Proma uitlaat+demper,
-16mm keihin,
-malossi 4kleps,
-snele luchtslang ed.
-grontplaat vervroegd,
-cdi van mtx-r2(iets pretigere powerband schild niet echt in snelheid),
-5 bak,
-Power filter in orgineele luchtfilter bak.

Daar haal ik met trek vertanding de 80 mee(15/52), ik heb er al wat zwaardere vertanding op gehad(16/52) dan zat ik zo rond de 85, maar dan moest ik geen wind tegen hebben :P

Zo hoop ik ook weer eens een nutige bijdrage te hebben gehad.







Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 4-12-2009 om 18:45 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved