Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Van 50cc naar 70cc Puch' (ID 59714).
De reply is geschreven door Fabio (UserID 10079) op 27-11-2009 15:01.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: leon8450

En sorry voor al de vragen maar ik haaat 't om lange teksten zonder plaatjes enzo te lezen..

Dit bericht is gewijzigd door leon8450 op 27-11-2009 om 14:45 uur.


Excuse me? Maar je verwacht wel dat wij je vragen lezen en de moeite nemen om ze te beantwoorden terwijl je zelf geen zin hebt om een paar minuten die faqs grondig door te lezen aangezien er geen plaatjes (enzo) in staan? Ik denk dat jij het in de toekomst nog zwaar gaat krijgen.


Zoek op het forum welke hittegraad je nodig hebt bij je huidige cilinder. En je huidige cilinder is niet alleen 70cc. Die is hoog of laagtoerig icm de rest van je setup. Persoonlijk vind ik 8 of 9 beter maar aangezien ik alleen goed thuis ben in hondaatjes adviseer ik je te zoeken op het forum of het na te vragen bij je dealer/brommerzaak in de buurt.

Apart dat hij beter rijdt wanneer je het luchtfilter dicht houdt. Minder lucht = minder behoefte aan benzine. Je zwarte bougie lijkt dan ook niet overeen te komen. Wat voor luchtfilter zit er origineel op een puchje? Een powerfilter is in mijn ogen altijd ruk. Ik kan me bijna niet voorstellen dat zo'n dingetje een constante hoeveelheid lucht door laat. Je afstelling is daardoor dus nooit constant.

Mijn advies:

1) Volg het advies in deze volgorde 1, 2, 3, 4 en dan pas 5! (Zeer belangrijk)
2) Zoek de juiste hittegraad en monteer deze.
3) Monteer een origineel(of twinair) filter(en schoon!)
4) Lees de FAQs!!!
5) Ga de FAQs in praktijk brengen, letter voor letter! -> afstellen dus. Luister naar de motor. De bougie is zeer onnauwkeurig.


Ik hoop dat dit niet te veel tekst (zonder plaatjes) voor je is


Dit bericht is gewijzigd door Fabio op 27-11-2009 om 15:11 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved