Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'uitlaatgassen in cilinder?' (ID 59679).
De reply is geschreven door RBN (UserID 20154) op 22-11-2009 19:56.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: chieltl
[...]
er zal meer weerstand zijn, als je een kleinere diameter hebt. bijvoorbeeld als je uitlaat dichtgekoold is.
zo moeten er evenveel gassen door een kleinere diameter. dat zorgt dus voor een hogere snelheid van de stroming.
kun je niet een uitlaat lenen van somebody else?
en zowieso raar verhaal dat je uitlaat het wel goed zou doen bij koude motor, en slecht bij een warme.
het heefd niet per se iets met een warme motor te maken, maar als de motor eenmaal een tijdje loopt, dan stapelen die gassen zich op, die 'file' zegmaar.
heefd niks met warm of koud te maken alleen met hoelang de motor draait als hij koud is heefd hij een tijdje niet gedraaid dus is de uitlaat e.d. leeg...
het is toch ook raar dat er rook uit het spruitstuk komt?
is deze theorie volgens jullie zoiezo niet waar? waar ligt het dan aan?
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul_Met_Puch
Gewoon de uitlaat ontkolen en dan nog een keer proberen
had ik al gedaan, maar niet heel grondig, desnoods nieuwe uitlaat
Dit bericht is gewijzigd door RBN op 22-11-2009 om 19:57 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved