Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Probleem (problemen?) Derbi Senda' (ID 59569).
De reply is geschreven door brulaap (UserID 19389) op 14-11-2009 17:18.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: spartamet1992
dat van die koelvloeistof zal toch aan een lekkende keering of pakking leggen en dat slechte lopen is zo en zo een vlotter die blijft hangen
Welke keerring zou dat dan nog kunnen zijn dan? We hebben de waterpomp keerring al gecontroleerd door hem onder druk te zetten. Hij bleef gewoon op druk.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: malakith
[...]
zou toch even je waterpomp onderzoeken.
dat met je benzine kraan volg ik niet helemaal maar denk dat je vlotter word leegetrokken, dus kijken if je vlotter krom is.
Nou dat vond ik dus ook raar want hij doet het alleen als er weinig tot geen brandstof in de carb zit, dan trekt hij hem een paar seconden door en dan is hij leeg. Doe je de kraan weer open gaat hij weer stotteren, doe je hem dicht blijft hij een tijdje stotteren en na een tijdje pakt hij hem weer. Maar na een kilometer of drie heeft dat ook geen nut meer dan valt hij helemaal uit. En er komt koelvloeistof of olie uit de uitlaat.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved