Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Supercharger/Compressor' (ID 59274).
De reply is geschreven door 4takker (UserID 4664) op 25-10-2009 20:39.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Vets_Tom
@ 4takker:

Als je mn post goed leest zie je dat ik van plan was het 4 takt blok om te bouwen tot een 2 takt. De kleppen worden dan uitlaat, van daar dat de nokken as op 180 moet komen (een van de twee kleppen gaat open per slag). De zuiger zou uiteraard een andere worden dan een standaard 4 takt zuiger. Het zou allemaal volgens het twee takt diesel principe gaan werken.


dan zit je met nog een probleem hoe ga die kleppen te gelijk open laten gaan hier heb je een foto daar uit kun je zien dat de kleppen onder een hoek staan

dit gebeurt er als ze alle bij tegelijk open gaan


met andere woorden lukt niet of je moet een kop hebben waar je de kleppen plat in de kop zitten zo als deze kop


als je het 2t diesel systeem toe past zou ik eerst is kijken hoe dat heele maal werkt zoon 2takt diesel en hoe zoon cilinder er uit ziet ik denk dat je je daar behoorlijk op verkijkt

dan nog iets op die afbeelding waar je een spoel poort maakt in een 4t cilinder bekijk die is goed hoe was je van plan de distrubutie ketting te laten lopen want je heb daar het deel waar je distrubutie ketting door loopt weg gehaald en hoe was je heb van plan met de olie retoer die aan de onder zijde van de cilinder loop heb je die ook op je tekening gemaakt


Dit bericht is gewijzigd door 4takker op 25-10-2009 om 20:41 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved