Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp '2*schijfrem banjo winkel' (ID 1172).
De reply is geschreven door MB50TUNED (UserID 60) op 9-8-01?19:04.

Quote:
Originally posted by: Jasper?van Dijk

en waarom rijden er meer nsr'en in races: simpel, nsr (honda) onderdelen zijn veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goedkoper dan derbi spul, maarja, voor kwaliteit betaal je he....... en ook zijn honda onderdelen veel beter te krijgen, ren bij de eerste de beste dealer naar binnen en geheid dat daar honda shit ligt, derbi daarentegen moet je echt zoeken
en tjah, ik wil niet gezien worden op een honda maarja, das mijn mening, ook vind ik de wegligging van een nsr BRAKKER dan brak, shit, wat stuurt zo'n ding indirect zeg


Sinds wanneer zijn honda race onderdelen goedkoper? In de EXPI klasse worden handgemaakte uitlaten gebruikt. Het boeit geen fuck of die voor een honda of derbi gemaakt worden. Carb is ook echt wel op een derbi te zetten, zoon toptuner kan heus wel een spruitstuk maken, dus dat is ook geen probleem. enz. Het draait daar niet om geld, daar is de goedkopere formule klasse voor. Het draait daar alleen om topprestaties. HEt boeit ze niets of ze f500,- meer kwijt zijn voor een cilinder. Dat is niet vergeleken bij het totale budget, er gaat zoveel tijd en geld inzitten dat dat verwaarloosbaar is. En ren je hier de eerste de beste dealer binnen hebben ze alleen scooter onderdelen en puch maxi, maaar heus geen honda. En ik wens persoonlijk niet gezien te worden op een std DERBI GPR (uiterlijk). Daar rijden er nog wel een paar miljoen van rond wereldwijd, geef mij maar een unieke brommer. En als de wegligging zo brak is van honda wat gelul is, waarom racen er dan zoveel, met een brakke wegligging zal je heus niet winnen. Het is vooral honda wat wint, formule klasse (4 versnellingen luchgekoelt) MB5, en EXPI (6 versnellingen waterkoeling toegestaan) NSR. Als de wegligging van een GPR veel beter zou zijn zou hij heus wel winnen op een bochtig circuit.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved