Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Voorontsteking berekenen uit curve binnenrotor ontsteking' (ID 58675).
De reply is geschreven door PRO TUNING (UserID 2914) op 20-9-2009 21:30.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR-kerol
Rotor gewoon 180 graden draaien dan heb je een linksdraaiende pvl. met mijn model tenminste, ik weet niet hoe dat met de anderen zit. En ik heb hier anders toch een pagina betreffende mijn CDI op de officiele pvl site die 6mm adviseerd, zoek maar: "105 500" op http://pvl-zuendungen.de/en/ en dan het bovenste linkje.


Dat is niet de officiele PVL site

180 graden draaien klopt niet, je let niet op de W Zzp en W2 Zzp waarden.

En bobine of cdi met nummer 105 500 kan ik niet vinden

----------------------------------------------------------

Zündzeitpunkt-Einstellwerte



Achtung!
Die folgenden Einstellwerte in Tabelle „A“ dienen nur als Anhaltspunkte und sind ohne jegliche Gewähr!



Tabelle A

Hubraum bei Standardmotoren
(Werte ohne Gewähr!)
Analoges System
Digitales System

50 ccm / 60 ccm / 80 ccm
1,4 bis 1,6 mm
1,2 bis 1,4 mm

125 ccm
1,2 bis 1,4 mm
1,0 bis 1,2 mm

175 ccm
2,2 bis 2,4 mm


250 ccm
1,8 bis 2,2 mm
0,8 bis 1,0 mm

Motoren offener Klasse
2,2 bis 2,4 mm





Modifizierte Motoren (höhere Kompression) müssen eine Zündeinstellung verwenden, die hinter den obigen Werten zurückliegt.





Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved