Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'profielwerkstuk verschil hpi - ori onsteking' (ID 58409).
De reply is geschreven door Maup (UserID 18356) op 1-9-2009 20:21.

@niek:
damn...

het zit toch allemaal iets ingewikkelder in elkaar dan ik dacht. Ik zat zelf te denken om gewoon dat ding erop te slingeren, twee keer @testbank, beetje boeken doorlezen en dingen berekenen en klaar. Het blijkt toch veel meer werk te zijn.

Ik denk dat, als we ons ik zeg ons, maar ik heb wouter nog niet gesproken echt goed gaan verdiepen in het tweetaktprincipe, dat het wel wat kan worden.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
Dus waarom een 2takt verlaten en een 4takt vervroegen?
Ik wacht je brainstormsessie even af (ben benieuwd waarmee je komt, dus post het aub hier) en mocht je er niet uitkomen, dan ga ik je op weg helpen.



hier heb ik idd geen antwoord op. Simpelweg omdat ik me nooit zo erg in het verbrandingsmotoren-principe heb verdiept. Dat neemt natuurlijk niet weg dat ik dat alsnog kan doen.
Het lijkt me niet verkeerd om daar met dit pws meet te beginnen.

Ik ben me ervan bewust dat dit pws geen makkie zal worden, maar ik denk wel dat we een aardig eind komen.
thx voor je hele verhaal, het heeft ervoor gezorgd dat ik toch wat moeilijker (misschien realistischer) in zie..

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sherwin
meester heeft gesproken!

dit is inderdaad echt een mooi stuk research dat je in je handen geschoven krijgt en zou wel tof zijn als je je onderzoeken enz hier post!

Dit bericht is gewijzigd door Sherwin op 1-9-2009 om 20:02 uur.


jah idd, ik schrok wel ff toen ik alles had gelezen, maar heb nu juist nog meer zin om eraan te beginnen.

resultaten zullen hier uiteraard worden gepost

Dit bericht is gewijzigd door maup op 1-9-2009 om 20:31 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved