Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Uiterlijk Forum in het onderwerp 'Project: RD opknappen/ verbeteren.' (ID 53083).
De reply is geschreven door yamahadt1986 (UserID 14353) op 21-7-2009 20:47.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Ik heb nog zo'n uitlaat van de sobw met iets andere maten (dunner en korter) en nog een van helden uitlaat voor de nsr 70cc ( schijnt voor een topvermogen tussen de 12 en 13 k toeren, komt bij mijn nsr precies uit )
(deze uitlaat is inmiddels niet meer leverbaar)
Hpi is ook leuk, alleen jammer dat er geen licht opzit. :-(
Maar het handigste is als je nog een beetje gewicht van het vliegwiel hebt, dan valt hij ook niet zo ver terug bij het op trekken.
Tsja opmaat uitlaat wilde ik eerst ook, maar ja ik kon deze 2 uitlaten voor 35 euro per stuk krijgen en de Van Helden uitlaat heb ik gratis, dus dan is de keuze voor mij makkelijk gemaakt, en heeft mijn vader ook weer een beetje rust.
De uitlaten moeten wat aangepast worden omdat de nsr cilinder onder een andere hoek staat.
Tsja waarschijnlijk had ik die cilinder wel voor een tientje kunnen krijgen of nog minder, maar jammer genoeg zag ik er toen niet de fun van in.
Dan blijven die immi cilinder wel goed ja, maar ik deed dat nooit.
Close bak zou inderdaad wel leuk zijn, blijft die ook nog wat mooier op de toeren hangen.
Ik heb gelukkig vrijwel geen problemen gehad met de cilinder, 1 of 2 keer een warm loper en dat was het gelukkig.
Ik heb alle 3 die cilinder hier liggen als je interessen hebt kan ik wel wat foto's door sturen.
Ik meen wel dat de polini de hoogste spoelpoort timing heeft van alle 3 , maar dat moet ik eens nakijken.
dus jij heb nog een goede mallosi liggen??
of gewoon met een dikke jaap erin.
rijd die cilinder fijn dan loopt die hard of weet je dat niet zo?
die uitlaten heb je dan erg goedkoop kunnen krijgen.
ik heb op mijn brommer nu een opmaat van een scooter (peugeot SPEEDAKE buxy luchtgekoeld) erop zitten maar ik heb hem wel aardig wat moeten aanpassen maar waarschijnlijk moet ik nog wat veranderen aan de uitlaatbocht die is waarschijnlijk 1 of 2 centimeter te kort.
maarja dat maak je er zo bij tussen.
maar voor een HPI kun je ook een lichtspoeltje kopen dan is het ook nog te doen.
maar ik gebruik me brommer niet meer voor naar school en dergelijken nu gebruik ik hem alleen voor een avondje toeren en om naar toeritten te gaan met me pa enz. en we hebben een camper met een motordrager dus als we op vakantie gaan kan die ook wel mee
maar mark RD rijd toch ook met een eurocillindro??
waar heeft hij die cilinder weg dan bij die tuning zaak bij hem in de beurt ofzo?
maar ik zag een keer een filmpje op youtube die heb je ook wel gezien die jongen ging een DT50mx opknappen en had een supersnelle 50cc cilinder eronder zitten maar het was geen eurocilindro en hij maakte in dat filmpje ook 2 opmaatuitlaten een voor inderlangs en een voor bovenlangs.
je herinnert je het vast nog wel.
ik zoek hem anders wel effe op maar ik heb geen idee wat voor een cilinder merk dat is jij wel??
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved