Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'weer paar vragen -Tuning-' (ID 9303).
De reply is geschreven door Hans F (UserID 1202) op 10-5-2003 0:24.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukmeester
Jah, daardoor wordt ie dus hoogtoeriger.
Maar is IMHO een beunoplossing, frees dan de poorten gewoon omhoog, tenzij ze op ODP niet volledig openen (wat ze wel vrij aardig doen in het geval van een malossi als ik me niet vergis).
Dat zie je verkeerd, beter werken met een spacer dan poorten omhoogwerken.
Verder, iedereen snapt toch wat graden zijn
, er staat zelf een plaatje van een krukas bij met hoeken. Iedereen weet wel dat een rondje 360 graden is, lijkt mij.
Verder poorten opmeten die hun spoelkanaal haaks op de cil. wand hebben kun je de poortmapbreedte omrekenen naar de werkelijke breedte. Als het kanaal scheef staat (zoals bij spoelers) niet, dan moet je gaan prutsen.
MWvdK: blowdown is tijd dat uitlaatpoort openstaat voordat de spoelers opengaan en niet zoals jij zegt de tijd is dat de uitlaatpoort open staat als je spoelpoorten ook open staan.
Mtx: LEER LEESTEKENS GEBRUIKEN!!
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved