Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp '2takt studie' (ID 9263).
De reply is geschreven door Neonlampje (UserID 44) op 9-5-2003 21:55.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joost
Hans weet jij toevallig iets over de timing van dat in spuiten? Doen ze dat nadat de spoelers gesloten zijn of nadat de uitlaat gesloten is? Daarnaast vraag ik me af of ze bij hogetoeren meer inspuiten dan bij lagetoeren. Dit ivm de uitlaat werking.
Injectie + compressor (geen charter spoeling) is denk ik de toekomst voor twee-takt. Ik zal dit weekend voor je wat plaatjes scannen uit blairs boek. Daar staan ook een aantal "aparte" twee-takts in (oa met een slag van 2 meter).
Ja ik denk dat binnekort de hele spoelers gewoon verdwijnen.. als je lucht en benzine met een hoge druk kan inspuiten heb je dat helemaal niet meer nodig ja... enige wat je dan nodig hebt is een uitlaatpoort (en als je het dus echt goed voormekaar krijgt dat je inspuit wanneer de uitlaatpoort dicht is, dan heb je nieteens een uitlaat meer nodig, zelfs niet het 4T principe om de cyl leeg te zuigen!!!!)
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved