Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Roest in cilinder' (ID 9254).
De reply is geschreven door Honda_mbiloss [Emiel] (UserID 985) op 9-5-2003 13:55.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DaveTSX
[...]
lul niet als je niet weet waar je het over hebt.
De "65"cc polini is alu met nicasil wand, de "70"cc polini is gietijzer.
En die 70cc polini van mij zat op een Polini SpeedEngine carter met een hele goede inlaat met veel betere timing, staat veel langer open, en de inlaat is groter. Met een 13/13carb er achter met malossi powerfilter. Heeft extra spoelingen in dat carter voor die cillinder (om die W-poort te benutten gebruikt ie 2 extra kanalen in het carter (die alleen de speedengine heeft) en de spoeling door de zuiger).
En kom nu niet aan met dat je dat niet eens haalt met een 55 poelie want das dus echt de grootste bullshit. Dat je het niet haalt met een 55 poelie is dat je overbrenging te zwaar is. Maar met een 80 poelie haalde ik al de 90, en met 70 poelie zoeen 100KM/h.
En ik had ook nog een electronische ontsteking met cdi, dus kan meer toeren draaien als zoeen contactpunt ontstekingkje.
Polini 60cc, gietijzer, AC.
Polini 70cc 42mm aluminium, AC.
Als je dit een 70cc noemt heb je niet gelijk, En als je dit een 65 cc noemt heb je weer wel gelijk.
Polini 80cc gietijzer, AC.
Als jij dit een 70cc noemt dan heb idd gelijk ja, want als je dit berekent komt dat uit op 71.4cc.
Mja beetje vaag allemaal.
aahh jammer, lees net dat je de 70 polini ook in gietijzer hebt, nja i'm sorry.
Dit bericht is ge-edit door honda_mbiloss op 9-5-2003 13:59
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved