Brommerforum.nl - Print: Reply
![](img/c/s.gif)
Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Honda CBR 250rr importeren ' (ID 57540).
De reply is geschreven door Niek de Wildt (UserID 13667) op 4-7-2009 19:58.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
whaha. 18k toeren. in je hol, de mongool die je dat heeft wijsgemaakt verdient een lintje
1. gewoon een motor in het buitenland scoren en naar hier slepen?
2. via ebay oid kopen en dan laten verschepen
3. ligt aan de staat van de motor. invoerkeuring kost je iets van 80euro. plaat 20. kentekenbewijs 20 en wegen 10. en dan betaal je gewoon bpm over de motorfiets. dat kan verschillen tussen 100 en 2000 euro
Honda CBR250, Kawasaki ZXR250, Suzuki GSX-R250 en Yamaha FZR250
Allemaal in-lijn 4cilinders die erg hoogtoerig zijn en circa 45pk hebben.
In landen buiten Japan hebben ze ook begrensde versies uitgebracht van het blok (bijv Honda 'Hornet' CB250F)
Heb 2maanden geleden bijna een Kawa ZXR250 (de krachtigste van het stel) gekocht, stond gewoon op marktplaats (was 25kw op kenteken)
"red-line" begint bij 18k, maar gaat makkelijk door tot 20k
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
godverdegodver..... naja. julie hebben gelijk. maar zoveel toeren blijven draaien zonder problemen lijkt me een beetje bullshit. zeker als het aangepaste circuitmotoren zijn
Je vergelijkt in de verkeerde grootheid, je moet op het gebied van "zuigersnelheid" kijken.
Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 4-7-2009 om 19:59 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved