Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp 'Beste brommer om te sleutelen?' (ID 57259).
De reply is geschreven door ReinoutC (UserID 19617) op 18-6-2009 10:50.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: De Schout
[...]




als belg rijd hij hoogstwaarschijnlijk al met zo'n cilinder rond. hij wil blijkbaar sneller


Mijn blok weet ik niet wat het is. Staat momenteel nog bij de politie. Staat het type blok er niet ergens opgeschreven? Anders kan ik een kijken.

Even voor de duidelijkheid. Het is de bedoeling dat de brommer zich kan meten met een YZF 125 R Deze gaan zo'n 130 standaard en trekken verdomd rap naar 130 km/u naar schijn snelste standaard in 125 cc onder 11 kw. De brommer is bedoelt om in slechter weer mee te rijden omdat de kappen toch al wat beschadigd is en een klein schuivertje niks meer uitmaakt. In slecht weer bedoel ik regen, sneeuw,... alles waar een normaal iemand voor zou thuisblijven. Ik men YZF namelijk niet blootstellen aan regen enz. en ben niet van plan om veel met auto te rijden. Met brommer en moto ben je er nu eenmaal altijd sneller.


EDIT: Nog ff over die cc's. Zoals ik het begrijp als je over een zwaardere vertanding spreekt is dat een grooter verschil tussen de voorste en achterste tandwiel. Dus een standaard 50cc met een zwaare vertading zou dan minder snel gaan als een 50cc met een normale vetanding omdat ik afleid uit wat je zegt dat een zwakke blok met een zware vertanding niet goed loopt.

Dit bericht is gewijzigd door ReinoutC op 18-6-2009 om 10:53 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved