Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp 'Honda NSR te traag/te snel' (ID 56531).
De reply is geschreven door Christian-tsx (UserID 13273) op 12-5-2009 11:57.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Skyline
Hallo, Ik heb voor men zoon een Honda NSR50 op de kop kunnen tikken. Leuk voor hem, jeugdsentiment voor mij. Graag jullie hulp bij ons volgend probleem. In de uitlaat heeft men ooit (ergens) een buisje ingelast om de snelheid te beperken. Redelijk ambitieus want hiermee rijdt hij nog amper 35 km./u Ontkolen van de uitlaat heeft niets opgeleverd. We hebben ook nog een Proma uitlaat waarmee hij zo'n 90 km./u. mee haalt. Dus de ene te snel, de andere te traag. Aangezien ik geen zin heb om telkens de uitlaat open te zagen, experimenteren met verschillende diameters buije of rondel en terug dicht te lassen ben ik gaan snollen in de zoekfunctie van dit forum. Dit heeft me geleerd dat ik ofwel : een rondel kan plaatsen tussen uitlaatpoort en uitlaat www.brommerforum.nl/faq/artikel/101 ofwel : een rondel plaatsen tussen uitlaat en einddemper. dit laatste was nieuw voor me. Heeft één van jullie hier ervaring mee?
Bedankt voor de antwoorden.
wat voor cilinder zit erop? misschien een idee om een standaard cilinder met een proma uitlaat te proberen.
is voor het blok ook beter dat de cilinder enzo standaard is.
waarschijnlijk zit er ergens een lasnaad waar de originele uitlaat open gehaald is. hier zul je de uitlaat weer open kunnen halen en kijken wat voor bus erin zit.
ik denk dat het handiger is om een busje aan het begin van de uitlaat te zetten. dus direct bij de flens. makkelijk te plaatsen en eventueel later weer te verwijderen.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved