Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp 'Honda nsr opdrijven' (ID 55925).
De reply is geschreven door De Schout (UserID 755) op 13-4-2009 23:00.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wouter_M
@Koetjeboe91: Momenteel zit er achteraan een 47, vooraan weet ik heelaas niet... Het is in princiepe wel een goed idee, en kost ook niet zo veel Maar dat lost het probleem met m'n toeren nog niet op?

@de schout: Ikzelf ben belg, de brommer komt uit Duitsland. Ik dacht dat de orriginele carbu op een honda nsr 13mm was? Hoe kan ik controleren welke de mijne is, staat dat erop vermeld? Hij heeft 5 versnellingen. Begrenst? No way. Wat wel zou kunnen is dat de uitlaat verstopt zit.. Morgen brand ik hem eens uit.



hmm 5 versnellingen is al niet origineel volgens mij?

op een belgische nsr staat normaal een 16mm, duitse weet ik zo niet. als er aan de zijkant hm16.6 op staat is het een 13mm. als het een duitser is ben ik bang dat je cilinder gewoon tam is. dan zul je die echt moeten vervangen wil je er wat meer vermogen uithalen.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved