Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp 'yamaha dt50 wil niet draaien' (ID 55921).
De reply is geschreven door korre (UserID 19170) op 13-4-2009 21:17.
de bougie en de rest van de ontstekking is zeker in orde hoor enkel is de vonk misschien te vroeg of te laat.
wat bedoel je met membraam? (ik ben niet goed in de benamingen)
uitlaat is uitgebrand voor dat hij niet meer ging en is ontgrenst
carburateur afstellingen weet ik niet echtwat bedoel je daar precies mee?
50cc origineel denk ik heb hem occasie gekocht en heb er zelf nog niet veel dingen aan gedaan en zeker niet in andere moter te steken of zo
het is een sportuitlaat ja demper als het een sportuitlaat is is wat minder want hij maakt nog veel lawaai mukini carburateur wat is het verschil tussen dtr en contactpunten? dus het is een yamaha dt50 lucht gekoeld oud model jaren 80-90
alvast bedankt Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamahadt1986
haal zoiewso effe een nieuwe bougie ngk7hs
kijk dan wat die doet effe bougie kabeltje een stukje inkorten kan ok half los zitten.
membraam mischien lek kan die moeilijk starten en blijven verzuipen
uitlaat dicht
wat is je carberateur afstelling??
hoeveel cc 50cc snel of orgineel of meer?
uitlaat:?
demper?
carberatuer?
enz effe allemaal vertellen.
ontsteking: DTR of contactpunten?
je moet met contactpunten ongeveer als ze het verst open staan 3,5 tot4,0 hebben ertussen met een voelermaat
Dit bericht is gewijzigd door yamahadt1986 op 13-4-2009 om 19:40 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved