Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'MB afstellen' (ID 9070).
De reply is geschreven door MB70 (UserID 1730) op 29-4-2003 22:04.
Ik herinnerde me wel dat toen ik de sproeier 180 of 190 erin had,dat hij ratelde (net als dat hij teveel benzine kreeg).
Ik controleer het ook altijd door mijn choke uit te trekken waardoor hij meer benzine krijgt.Als hij nu begint te ratelen,is de sproeier te groot,gebeurt er niks,dan heb ik de goeie sproeier,en begon hij opeens te trekken,dan was de sproeier te klein.
Maar aangezien de carberateur groter was dan de andere,paste de luchtilterslang(tussen carb. en luchtfilter)niet,waardoor er een kier tussen zat en hij op een gegeven moment onwijs trok als ik de gas maar half open had,maar dat was maar ff.
En daarom d8 ik dat het aan de luchttoevoer zat.
Maar ik ga het dan nu proberen zonder luchtfilterslang.(kan dit wel? en is dit het beste om te testen?)en als ik deze eraf heb,dan ga ik weer experimenteren met de sproeiers.
Als dit niet lukt dan ga ik zeker een 125 cc kopen want dan ben ik het zat .
Dit plan had ik al een tijdje,maar ik heb net de topic gelezen : "ik en buurjongen op rollerbank (niet leuk)"
http://www.brommerforum.nl/showtopic/7679
en dit heeft me wel aardig afgeschrikt om die 125 te kopen.Het blijft uiteraard een gewone "MOTOR" terwijl het op een brommer zit.Diegene waarvan ik hem wil kopen heeft hem gewoon als brommer verzekerd
Hoe zit dat eigenlijk,kan je je MB verzekeren als motor? ik heb er nog nooit eentje zien rijden.Alleen de 80cc en hoger natuurlijk,maar hoe zit het dan met de 70 cc en lager?
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved