Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'ik en buurjongen op rollerbank (niet leuk)' (ID 7679).
De reply is geschreven door Honda NS1 Montessa (UserID 1779) op 29-4-2003 12:33.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Woeter
Tering man dat sucks cocks in hell man!!
Kweet precies hoe je je voelt, heb precies hetzelfde gehad, ver over de 2 kw en bleef dus op het bureau.
Na 2 weken mocht ik m op gaan halen, mij werd verteld dat als het de eerste keer is dat hij dan niet permanent in beslag word genomen, bij de 2e keer wel, dan ben je m echt kwijt dus. Wel kreeg ik 2 boetes voor teveel vermogen (meer dan 30 km te snel, 113 euro) en een voor teveel geluid (meer dan 101 db ofzo, iig 78 euro)
Sterkte en succes ermee!!
jongen jongen.... 2KW maar
wees blij dat je niet op mijn Honda-je reed
ik zal hier ff de standaart gegeven voor je laten zien van de honda site
Engine Liquid-cooled 2-stroke single
Bore x Stroke 48 x 41.4mm
Displacement 74.9cm3
Compression Ratio 7.2 : 1
Carburettor 18mm piston-valve type
Max. Power Output 9kW/9,750min-1 (DIN)
Max. Torque 2.5Nm/3,000min-1 (DIN)
Ignition Capacitor discharge (CDI)
Starter Primary kick
Transmission 6-speed
Final Drive Roller chain
Dimensions (L x W x H) 1,905 x 665 x 1,085mm
Wheelbase 1,290mm
Seat Height 775mm
Ground Clearance 140mm
Fuel Capacity 12 litres
Wheels Front 17 x MT2.15 cast aluminium
Rear 17 x MT2.75 cast aluminium
Tyres Front 90/80-17 46P (Tubeless)
Rear 100/80-17 52P (Tubeless)
Suspension Front 31mm telescopic fork, 130mm axle travel
Rear Pro-Link, 127mm axle travel
Brakes Front 256 x 4mm hydraulic disc with dual-piston calliper
Rear 220 x 4mm hydraulic disc with single-piston calliper
Dry Weight 98kg
Max. Power Output 9kW/9,750min-1
dit is jullie vast opgevallen...
en als je dan je cilinder nog ff verbouw, zoals ik heb gedaan.
alleen als je gepakt wordt
boete: 450 euro
NS-1 mag je houden
je hebt rechtbank aan je broek
en je mag niet meer rijden voor 3 maanden.
nou dikke ... ik mooi weer
maar goed stelde eigelijk nix voor ik moet gewoon ff de boete betalen verder nix
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved