Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Verbruik verlagen' (ID 55796).
De reply is geschreven door Thijsje (UserID 14131) op 7-4-2009 20:21.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Maeddy
[...]
- Ik rijd altijd 9500 toeren, misschien aan de hoge kant, maarja ik moet naar school rijden, en tergerlijkertijd mijn maten proberen bij te houden.
- Ik rijdt gewoon op asfalt
- Mijn brommer is zwaar, 124 kg, plus 15 liter benzine, plus mezelf.
- Mijn rem is net gereviseerd en moet nog even inlopen, maar dat is bijna gedaan.
Dat van die rem lijkt mij inderdaad nog wel aannemelijk, want hij loopt nog een beetje aan, het ergste is eraf. Dat verklaart misschien wel dat asociaal hoge verbruik.
Maar dan zit ik nog met die sproeiergrootte. Die is toch ook erg groot?
kan nog wel eens zijn dat je valse lucht hebt..
dan ga je afstellen, maar omdat hij valse lucht heeft (dus veel te veel) pomp je er ook een veel te grote sproeier in..
waardoor hij dus zuipt als n malle.
mijn rijstijl met mn brommer is vrij ruig, maar haal toch nog 1:23.
vind wel erg erg hoor, 1:10
zeker wat aan het handje, en dat dat door de rem komt, ljikt mij ook niet aannemelijk..
edit
hmm antwoord was al gegeve
en ja, valse lucht kun je contrroleren met deo..
ff deo spuiten, als toerental verandert, heb je op die plek valse lucht....
maaar om op je laaste vraag te komen:
als je een snellere uitlaat monteerd, zal hij dus nog meer gaan drinken, en moet er dus toch een grotere sproeier in.
maar als blijkt dat jij straks wél valse lucht hebt, moet je dit verhelpen, en opnieuw afstellen...
licht er als je de benzine kraan open laat ook altijd een plas onder de brommer???
Dit bericht is gewijzigd door Thijsje op 7-4-2009 om 20:24 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved