Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Gianelli tzr' (ID 55431).
De reply is geschreven door Dark_Falcon (UserID 13724) op 22-3-2009 22:47.

dan rijd ie sowieso ietsjes harder dan met de standaard uitlaat. Trekt als het goed is ook beter op dan.
Als je wil dan is de uitlaat die op de foto's bij mijn tzr staat ook nog te koop
Het filmpje met het geluid op het profiel van de tzr is genomen op een industrie terreintje met een erg galmend weggetje, als je door een normale straat rijd klinkt het wel wat minder. Heb je nog je originele luchtfilter dan klinkt het ook al een stuk minder hard. Afhankelijk wat jij voor geluid wil gaan creƫren gaf ik dit nog maar even mee
Mijn TZR trok met die uitlaat vanaf 7k toeren pas op, daarvoor reed ie weg zoals met de standaard uitlaat en vanaf 8,5k toeren redelijk snel tot de 11,5 -> 12.5k reed heerlijk en trok de voorvering redelijk de lucht in op de standaard cilinder

Het grote verschil wat je zult merken is dat de standaard uitlaat echt een stuk zwaarder is!

met tandwiel verhouding 12/60 ging ie 97km/h op de teller, maar mijn teller week veel af. Dat is ongeveer 85 echte KM/H en ik trok in combinatie met de "begrensde onsteking (grondplaat)" (niet te vergissen met de cdi die wel uitgeboord was bij mij) een andere TZR volledig ontgrensd er uit met de zelfde vertanding. Alleen zodra ik maximaal reed kwam hij dichter bij omdat die tzr een iets hogere top heeft dan dat ik had.

Als je mijn uitlaat zou willen kan ik hem weg doen voor 85 inc verzenden (met zilvere ixil demper waar een gat in zit die met ductape dichtgemaakt is, gratis er bij voor nog meer sound )


Dit bericht is gewijzigd door Dark_Falcon op 22-3-2009 om 23:07 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved