Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Skyteam Monkey' (ID 55213).
De reply is geschreven door 4takker (UserID 4664) op 14-3-2009 0:05.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: fordrwd4ever
[...]
Ik heb ze naast elkaar gehad, omdat ik een dacht dat er een slome nokkenas inzat.
De standaard nokkenas is vrijwel hetzelfde als de R20 van takegawa.
Ik vond het al raar dat ie bij de 6000 toeren ineens begon te trekken, tot de 10000 toeren.
Dus snelle nokkenassen is zonde van het geld.
Het zijn trouwens kopietjes van de Honda NT koppen, alleen met 2 even grote lagers, die even groot zijn als de glijlagers in de OT kopjes.
Dus kleine klepjes, met hele sterke klepveren
als het een copie is van de honda 12 volt dan weet ik niet wat voor nokken as je al r20 zijnde heb gekocht
in vergelijking met een honda 12 volt nokkenas is een takegawa r20 duidelijk anders en dat merk je ook goed in prestatie's
ik ben van een org honda 12 volt naar een takegawa r20 gegaan
het verschil bij ongeveer 50 km/ begint hij pas te leven
dat is met 50cc 12mm carb orgineele uitlaat en ontsteking a;een een ander lucht vilter dan gaat hij door tot de kleppen zweven @ 65 /70 km/h dat is op een orgineel 12volt blok van honda
en als je 50cc hebt dan is 80 wel erg hard hoor ik heb zelden gehoord dat zoon blok zo hard gaat
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved