Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp 'gewone puch ombouwen tot crosspuch' (ID 54835).
De reply is geschreven door kenny77 (UserID 11550) op 23-2-2009 17:24.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PaperBurn
[...]
Wat bedoel je precies hiermee?
Maar wat is dus echt noodzakelijk voor een crosspuch zodat je hem niet gelijk naar de stront stunt
- Moet er echt een olie geveerde voorvork op dan? Want tja.. we hebben nog een voorvork liggen en misschien kan die er ook wel op die is wel beter dan wat er nou op zit.
- Dus betere achterbrug is alleen nodig als je bredere banden wilt?
Ik heb nog zoon achterbrug liggen:
afbeelding
Kan ik die er niet beter opzetten dan?
- Dus wat is steviger, zoon buis van EBR kopen, of er zelf eentje tussen lassen? En hoe las ik em bij et balhoofd dan ?? Geen idee hoe je dit zou moeten doen
- Waarom de vertanding 12/52? Waarom niet 10/52
- Ik weet het ook niet meer hoor met die kut carberateurs...
Ik ga in elk geval voor trekkracht en het is volgens mij een 50cc snel op, welke past hierbij nou echt het beste en welk merk?
- Ik heb wielen met spaken, vespa wielen volgens mij, kunnen deze spaken er gewoon in blijven zitten en alleen de band vervangen voor eentje met crossprofiel?
- En welke luchtfilter moet ik dan nemen?
Again, liever de vragen beantwoorden quote voor quote (Leest wat makkelijker, en Gwn goed antwoorden, dan hoef ik ook niet steeds opnieuw te vragen)
waren de andere antwoorden niet goed dan???
Grtz
Dit bericht is gewijzigd door PaperBurn op 23-2-2009 om 16:33 uur.
ZUCHT...
je vraagt eigenlijk steeds de zelfde vragen er word uitgebreid antwoord op gegeven en je negeert het eigenlijk gewoon.
-Maargoed haal die 50cc eraf en haal voor 50 euro een nieuwe 70cc airsal.
-50cc is prut om te crossen.
-En het zijn geen kut carburateurs ik heb al 20 keer gezegd haal nu maar die 20mm met 70cc, maar jij maakt daar de heletijd zo'n probleem van.
-MT voorvork, is handig om dat die makkelijk pas kan worden gemaakt voor een puch.
puch voorvork is niks om te springen want die klapt steeds door.
-In jou geval zou ik gewoon zo'n stang halen van ebr.
- vertanding , pak nou maar wat je hebt en ga daarmee expirimenteren.
- vooral die vespa wielen pakken, en na een paar keer springen heb je die wielen dubbel liggen...
-ik had de originele achterbrug erin, maar die was wel verbreed en verstevigd.
sprong regelmattig ermee, en is toen niks mis mee gegaan.
Maar een stevige achterbrug is nooit weg.
- schuimfilter pakken.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved