Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp 'gewone puch ombouwen tot crosspuch' (ID 54835).
De reply is geschreven door Pushpin (UserID 18682) op 23-2-2009 16:30.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PraatPaal
Als laatste, vergeet de koppeling en ontsteking niet.
Wat bedoel je precies hiermee?
Maar wat is dus echt noodzakelijk voor een crosspuch zodat je hem niet gelijk naar de stront stunt
- Moet er echt een olie geveerde voorvork op dan? Want tja.. we hebben nog een voorvork liggen en misschien kan die er ook wel op die is wel beter dan wat er nou op zit.
- Dus betere achterbrug is alleen nodig als je bredere banden wilt?
Ik heb nog zoon achterbrug liggen:
Kan ik die er niet beter opzetten dan?
- Dus wat is steviger, zoon buis van EBR kopen, of er zelf eentje tussen lassen? En hoe las ik em bij et balhoofd dan ?? Geen idee hoe je dit zou moeten doen
- Waarom de vertanding 12/52? Waarom niet 10/52
- Ik weet het ook niet meer hoor met die kut carberateurs...
Ik ga in elk geval voor trekkracht en het is volgens mij een 50cc snel op, welke past hierbij nou echt het beste en welk merk?
- Ik heb wielen met spaken, vespa wielen volgens mij, kunnen deze spaken er gewoon in blijven zitten en alleen de band vervangen voor eentje met crossprofiel?
- En welke luchtfilter moet ik dan nemen?
Again, liever de vragen beantwoorden quote voor quote (Leest wat makkelijker, en Gwn goed antwoorden, dan hoef ik ook niet steeds opnieuw te vragen)
Grtz
Dit bericht is gewijzigd door PaperBurn op 23-2-2009 om 16:33 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved