Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp 'gewone puch ombouwen tot crosspuch' (ID 54835).
De reply is geschreven door PraatPaal (UserID 3642) op 23-2-2009 12:31.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PaperBurn
Goed.. Dus even alles op een rijtje:
Setup:
Carb = 17.5 mm bing (Hoe duur zou dit ong zijn, de brommerboer heeft alleen maar 12mm)
17.5 bing bestaat niet beter neem je 19mm dellortho
Cilinder = 70cc (al in bezit)
ik hoop voor je dat het een 70cc k-star is
Vertanding = 10/48 (Is dit een beetje goed?)
prima misschien 12/52
Frame aanpassingen:
-Veren zijn goed die er nu opzitten
als jij dat zegt...
-Moet er een andere achterbrug op? Ik heb er nu een originele op
nogmaals, MT of kreidler achterbrug iets dat voor puch gefabriceert is is niet sterk genoeg
-Er moet dus een Honda MT voorvork komen.
of MB als je schijfrem wilt
-Moet het achterspatbord ook ingekort worden of is dit niet zo belangrijk?
nee hoor, hij breekt vanzelf af
-Schotje tussen tank en zadel lassen (Ik maak er gwn zelf eentje, wat heb ik allemaal voor nodig? moet het ook uitgevreesd worden zodat het er mooi tussen past, of moet dit ergens anders, dit schotje)
er zijn hier kant en klare buizen voor van EBR (2 boutjes werk) en anders pak een buis en ga meten, dat is weten.
tip, die je tank vol met water als je gaat lassen anders bak je er zo doorheen
-Snelgas? Of is dit net geldverspilling?
geldverspilling
Gelieve vragen te beantwoorden quote voor quote
ja baas
EDIT: Ik bedoel ditte met een schotje, hoe doe ik dit nou precies?
afbeelding
dat is een Nframe, relatief minder sterk als maxi-S (ouder)
Dit bericht is gewijzigd door PaperBurn op 23-2-2009 om 6:18 uur.
Als laatste, vergeet de koppeling en ontsteking niet.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved