Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'verschil mhr-mhr team-mhr replica ' (ID 54207).
De reply is geschreven door Royal Club (UserID 10377) op 23-1-2009 16:00.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtxrijder
graag nog hier een antwoord op..

ik had gelezen dat de replica dezelfde spoelpoorten had als een mhr team. klopt dat?
klopt
zat zelf te denken aan de replica. maar er is ook een big bore. waar is deze te krijgen? en moet je dan je carters kotteren?
is er niet, zo worden 50mm cilinders voor scooters genoemd

nou wil ik een onderblok kopen. waar het volgende opzit
-MRD close ratio gearbox
- Doppler GP crankshaft (blauwe versie)
- doppler 0,3 membraankleppen
- Carters pasgemaakt op bidalot race cilinder
- MHR koppelingsveren met MK Prorace platen

maar komen de spoelers van een mhr replica redelijk overheen met een bidalot(natuurlijk zullen de bidalot spoelers groter zijn) maar kan ik de cilinder er zo opzetten. dat het nog redelijk loopt?
wss wel
of scheelt het echt hele cm´s

en scheelt een mrd close ratio bak veel met optrekken?
ja, versnellingen liggen veel dichter op elkaar, van wat ik me herinner van dat blok van sander was dat ie rete hard optrok, maar dat de top wel meeviel
en waar moet ik opletten als ik zon blok koop(check zoiezo drijfstangspeling-lagers speling.
gewoon alles

en kan de replica gereden worden met een middeltoerige uitlaat en standaard carb.?(of moet ik verder gaan naar 17,5-19mm)
kan

is het slim om de onsteking nog vroeger te zetten bij een derbi?
alleen als het echt nodig is

wat kan je krijgen voor een derbi drd blok 2005(orgi. in goede staat)
250?




Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved